ponedeljek, 8. april 2013

Sodelovanje pri projektu.

Lepo pozdravljeni po dolgem času sem nazaj,

sem amaterski programer, freelancer, entuziast itd... Ob večerih programiram in delam predvsem sebi za zabavo.

Za kaj se dejansko gre. Imate odlično idejo za spletno, mobilno ali OS aplikacijo. Nimate pa znanja, izkušenj, priložnosti za izdelavo? Kar vam ponujam je sledeče. SODELOVANJE.

Vi ponudite idejo, jaz idejo spravim v realnost (programersko seveda, da ne bo kdo mislil, da bom koln kište zbijal).
Kaj vas stane. Prav nič, ker gre za moj prosti čas oz. vaš. 

Spletno stran, aplikacijo objavimo in ko, če se začne nabirati denar si ga delimo ( da se razumemo, delimo si dobiček, ki ga bo zadeva prinesla naš trenutni vložek bo samo čas in kakšen EUR za gostovanja, domene ali kaj podobnega). Zamisel gre takole:

I. primer: Podate samo okvirno idejo in do prihodkov (ni nujno da bodo) ne sodelujete več
- ideja 10%
- izdelava 90%

II. primer: Imate idejo za igro, aplikacijo, spletno stran razdelano, aktivno komentirate in spremljate razvoj applikacije
- ideja 40 - 50%
- izdelava 50 - 60% 

III. primer: Aktivno se vključite v izdelavo z lastnim planom poteka, že izdelanim načrtom, raziskavo trga itd...
- Delitev dobička po dogovoru.

Na tem mestu bi rad povedal, da na ta način poskušam zbrati ekipo dizajnerjev, programerjev, filozofov, idejnih vodij, tržnikov, itd...

Da za ceno našega prostega časa ustvarimo kakšno zadevo, ki bo morda tudi tržno zanimiva, da imamo nekaj denarja ali pa se samo kaj naučimo.

Vsi zainteresirani se mi javite na ZS, prosim navedite, kako bi sodelovali na kakšnem projektu (še enkrat naj poudarim, da zadaj ni nobenega denarja, ampak iščem ljudi s katerimi bi speljal kak manjši projekt): 
npr.
- tržnik: rad bi raziskal trg za tvoj projekt (nimam izkušenj) 
- dizajn: rad rišem karikature bi sodeloval pri kakšni igri in narisal glavne osebe.(nimam izkušenj)
- programer: jaz bi tudi kakšno zadevo sprogramiral tako za zraven(nimam izkušenj)
- človek z idejo: kratek opis ideje, aplikacija, igra itd... okvirno kaj bi bilo in koliko časa ste namenili razmišljanju o tem. Če mi bo zanimivo se dobimo na kavi, skypu, seveda vam podpišem konkurenčno klavzulo, da o vaši ideji ne bom trobil naprej in je ne bom uporabil v zasebne namene in potem zadevo predebatiramo in se zmenimo ali pa tudi ne, za sodelovanje. Na ZS pa samo okvirno prosim, nobeni detajli niso potrebni.

Namen vsega skupaj? Nekaj ustvariti in mogoče še kaj zaslužiti, vsi okoli mene samo tarnajo, da ni priložnosti. Ustvarite si jo sami, tukaj imate nekoga, ki je morda v vašo idejo pripravljen vložiti svoj čas in ure, brez vprašanj, brez plačila, kaj pravite?

Pod to temo pričakujem pa komentarje kaj menite o moji ideji za iskanje novih rešitev, ki sem jo opisal zgoraj. :) Če vam kaj ni jasno vprašajte pa bom dopolnil oz text dodelal.

Jack Corn

Ni komentarjev:

Objavite komentar